GY.I.K.
Hogyan vehetem fel a kapcsolatot?
Legegyszerűbb módja a kapcsolat felvételnek az alábbi oldalon történhet: www.bpo-569.hu/kapcsolat/ , ezen kívül írhattok nekünk e-mailt is az alábbi e-mail címre: ikarus.bpo569@gmail.com
A válaszadás vagy kapcsolatfelvétel jellemzően 24 órán belül megtörténik.
Tévesen megadott adatok a vásárlás során
Amennyiben a vásárlás során egy vagy több adatot tévesen adtál meg, jelezd felénk e-mailben. Az email küldésnél amennyiben van rá lehetőséged jelöld a levelet fontosnak.
Mennyi időn belül kaphatom kézhez a csomagokat?
Jelenleg személyes átvételre nincs mód, így minden csomagot futár szolgálattal küldünk el nektek. A csomag feladása a rendelés leadásától és a fizetés sikerességétől számított 1-2 munkanapon belül megtörténik. A szállítási idő a választott szállítási opciónál is feltűntetésre kerül, de jellemzően további 2-4 munkanap. Összességében 2-6 munknapon belül kézhez kaphatod a csomagodat, de annak állapotáról és állapot változásáról e-mailt küldünk.
Sérült csomagot kaptam
Amennyiben a csomagod a szállításnál megsérült és átvételnél észleled, minden esetben készíts a csomagról fényképet lehetőleg még a helyszínen és vedd fel a kapcsolatot velünk e-mailben (ikarus.bpo569@gmail.com). A sérült csomagokat jelezzük a futár szolgálat felé, illetve amennyiben szükséges megoldási javaslatot adunk nektek. Fontos, hogy amennyiben csak a csomagolás sérült, de a termék(ek) nem azt is jelezzétek felénk.